ARRANGEMENTEN

► Bekijk, boek en geniet!

Voor iedere groep een uniek arrangement

Liever een arrangement op maat? Klik dan hier!

Verjaardagsfeestje

Hieperdepiep, hoera! Geniet samen met vriendjes en vriendinnetjes van een waanzinnige surfles. Een verjaardag om nooit meer te vergeten!

Bedrijfsuitje

Op zoek naar een uitdagend, origineel en ludiek bedrijfsuitje? Trotseer met collega’s de golven in de Noordzee! Hilariteit alom

Vrijgezellenfeestje

Even geen cocktailworkshop of karten, maar samen met de aanstaande bruid of bruidegom op een ludieke surfles!

Groepsuitje

Iets te vieren? Of gewoon samen met familie, vrienden en vriendinnen of collega’s een fantastische tijd beleven op het strand en in zee?

Scholen

Surfen is gezond en leuk! Geniet daarom samen met vriendjes of vriendinnetjes van school van een introductieles, surflessen of sportdag

Surfkamp

Maak vrienden voor het leven! Ons surfkamp staat bekend om het ultieme plezier en een herinnering voor later. De beste besteding van je zomervakantie.

Surf en Stay NOORDWIJK

Kan je geen genoeg krijgen van de relaxte sfeer in Noordwijk? Een actieve vakantie aan de kust van Noordwijk? Kom een paar dagen surfen bij Lexsurfschool en boek een paar nachten In The Flying pig Beach hostel! Ook wel : #RATED AS BEST HOSTEL IN THE NETHERLANDS

Surf en Stay NOORDWIJK

Surfkamp