HOEVEEL SURFLESSEN HEB JE NODIG?

Intro surfles beginners

Wil jij dat magische gevoel beleven? Je eerste surfles begint met een uitgebreide theorieles. Hierbij worden bijvoorbeeld de positie, peddeltechniek, omstandigheden en als belangrijkste de veiligheid behandeld. Daarna ga je de eerste keer het water in en gaan we echt surfen!

Surfabbonement beginners

Surfen is oefenen oefenen en nog eens oefenen. Wil jij uitgroeien tot een echte surfer! Dan is dit iets voor jou! Tijdens deze surflessen, kijken we steeds naar je verbeterpunten en helpen we je met tips om deze punten te overbruggen! Aan het eind hiervan heb je een surf-basis waarmee je verder kunt oefenen.

Intro surfles

Intro surfabbonement

Intro surfles

Intro surfabbonement

Recensies van beginners

• Inclusief verhuur wetsuit en board

Antwoorden op de meest gestelde vragen!