OVER MIJ

► AANGENAAM!

WELKOM BIJ LEX SURFSCHOOL

”Surfen is romantiek”

Surfen is pure romantiek! Sinds ik voor het eerst een golf pakte 14 jaar geleden was ik verkocht. Dat gevoel van vrijheid is nooit meer weggegaan. Na jarenlang gewerkt te hebben als gediplomeerd ISA-surfinstructeur en lifeguard volg ik nu mijn droom met mijn eigen surfschool.

‘s Zomers leer ik iedereen golfsurfen in de Noordzee (en in het buitenland) en ‘s winters ga ik op zoek naar de mooiste golven in de wereld. Denk aan Spanje, Portugal, Frankrijk, Marokko, Indonesië, Zuid-Amerika enz. Vraag gerust naar tips voor je volgende surftrip. Ook ben ik erg bekend met de verschillende soorten surfboards. In mijn vrije tijd maak ik boards en test ze uit. Is het tijd voor je eigen materiaal en weet je niet precies wat je nodig hebt? Vraag om advies!

De surflessen worden gegeven met speciale softop surfboards. Deze boards hebben een zachte bovenkant en flexibele vinnen om de surflessen zo veilig mogelijk te maken. Ook is een surfles inclusief wetsuit. De 5mm wetsuits zorgen ervoor dat je het lekker warm hebt in het water. Zodra de groepen groter worden heb ik hulp van gecertificeerde surfleraren. Safety first!

Lexsurfschool is gevestigd in Noordwijk, maar met de surfauto zijn wij mobiel, er kan dus surfles gegeven worden op meerdere locaties! Op zoek naar de beste omstandigheden. Vraag naar de mogelijkheden!

”Surfen is romantiek”

Waarom kiezen voor LEX SURFSCHOOL NOORDWIJK?

Persoonlijke aandacht

Iedereen krijgt de volledige aandacht!

Enthousiasme

Surfen is een levenstijl. Die passie brengen wij graag over op de deelnemers!

Tijdens alle activiteiten is veiligheid prioriteit nummer 1!

Flexibiliteit

Niet in de buurt van Noordwijk? Geen probleem! Vraag naar de mogelijkheden!

Recensies van surfers

Ja, ik wil graag surfen!